30.09.2012

Sânziana Cozorici - Next Top Model 3

Next Top Model sezonul 3 - Despre concurenta Sânziana Cozorici .

            Sanziana Cozorici

                   Vârsta : 16 ani
                   Localitate : Suceava
                   Înălţime : 175 cm
                   Greutate : 47 kg








De ce particip la Next Top Model 

Am venit la Next Top Model deoarece cred că am toate calităţile pentru a deveni un top model. De asemenea , este o experienţă unică şi frumoasă în care vreau să-mi depăşesc limitele şi să învăţ cât mai multe lucruri noi .

Poze Sanziana Cozorici - Next Top Model Sezonul 3



Mai multe informatii pe site antena 1- Next Top Model-Sanziana Cozorici
Foto : realitytvgames

2 commenti:

Anonim spunea...

Imi pare rau ca Sanziana a parasit concursul dar ea nu avea asa de mari sanse.Din pacate Ramona Popescu a castigat eu sperand sa castige Barbara sau Denisa

Anonim spunea...

super poze j uh esti foarte frum pup :*

Trimiteți un comentariu